Česta pitanja

Kako napraviti narudžbu? Izabrani željeni proizvod dodate u košaricu na stranici proizvoda klikom na gumb “Dodaj u košaricu” u donjem desnom kutu stranice proizvoda. Stranica će vas potom odvesti na košaricu gdje ćete vidjeti sve proizvode koje ste dodali u košaricu. Ako ste dodali sve što ste željeli tada kliknete “Kreni na plaćanje” gdje izabirete način plaćanja i upisujete svoje podatke koji su potrebni da haljinice stignu do Vas.

Moram li se registrirati ako želim kupovati preko webshopa? Za kupnju preko naše stranici ne morate biti registrirati..

Koji su načini plaćanja? Na našem webshopu moguće je platiti nalogom za jednokratno plaćanje (internet bankarstvo, opća uplatnica, direktno u banci), prilikom preuzimanja i uskoro Paypal.

U kojem vremenskom roku naručeni proizvodi stižu na adresu kupca? Rok dostave je najviše 20 radnih dana od vidljive uplate (kod jednokratnog plaćanja) ili od dana narudžbe ako ste odabrali plaćanje prilikom preuzimanja.

Kako izvršiti povrat proizvoda? Za povrat je potrebno vratiti nekorišten proizvod sa originalnim pakiranjem i računom na adresu: Dravska 17, 48000 Koprivnica. Molimo vas da nas prije izvršenja povrata obavijestite na e-mail info@donnel.hr navodeći broj narudžbe na koju se povrat odnosi. Po primitku neoštećenog proizvoda u originalnoj ambalaži  ćemo vam vratiti sredstva, ovisno o načinu plaćanja. Troškove povrata robe snosi klijent.

Kako izvršiti zamjenu proizvoda koji ne odgovara? Za zamjenu je potrebno vratiti proizvod na našu adresu: Dravska 17, 48000 Koprivnica. Troškove zamjene robe snosi klijent.

Što treba napraviti u slučaju da proizvod ima manu?Ako želite reklamirati proizvod sa manom, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail:info@donnel.hr sa opisom problema. Mi ćemo vam objasniti daljnji postupak podnošenja reklamacije. Račun i artikl koji želite reklamirati trebate zapakirati u originalnu ambalažu i vratiti na našu adresu.

Koju veličinu izabrati? Haljine i tunike koje su univerzalnih veličina odgovaraju veličinama koje su navedene u zagradama pored proizvoda. Ostali proizvodi su standardnih veličina zato naručujete veličinu koju inače nosite. Ako imate ikakvu sumnju vezanu za veličinu slobodno nas kontaktirajte i mi ćemo Vam sa zadovoljstvom pružiti detaljnije informacije.

Kako izabrati dječju veličinu? Dječje su veličine u rasponima (npr. 1/2 označava veličinu koja odgovara djeci od 1 do 2 godine, 6/8 označava veličinu koja odgovara djeci od 6 do 8 godina itd.)

Zamjena proizvoda u dućanu? U trgovini možete zamijeniti samo proizvod kupljen isključivo u trgovini.

Može li se mijenjati proizvod kupljen na web shopu u trgovini? Ne, proizvod je moguće u trgovini isprobati i rezervirati, nakon rezervacije kolege će provjeriti da li je proizvod dostupan u skladištu web shopa, ako je dostupan, moguće ga je preuzeti odmah.  Ukoliko proizvod koji ste odabrali u dućanu nije trenutno dostupan na web shopu, kolege će Vas kontaktirati kada bude dostupan.

Za sva dodatna pitanja kontaktirajte nas na telefon +385 (0)48 /625-156 ili na e-mail info@donnel.hr